prominix

så var det måndag igen då...
dagen har gått bra, vi har gjort... hmm, vad har vi gjort... Joo! fortsatte på min stickning, viket gick sådär så jag började om på hela alltet och tog hem det för att jobba lite.
sedan skulle mormor fara hem till huvudstaden, så vi åkte och lämnade av henne vid terminalen. idag var det PAX igen då... jag hade ont i mitt dumma knä så jag satt brevé och hjälpte till... inte det roligaste men...
jag och wilma gick en mys pysig promenad idag vid strand promenaden, här är lite finfina bilder från vår finfina promenad:

 
utsikt över havet och hamnen

strand skvalpet, längtar till att bada...

mysiga innerstaden


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du kan verkligen ta bra bilder med din mobil.

2009-02-09 @ 22:36:29
URL: http://ulrikawallin.blogg.se/
Postat av: 08 Fredrik

Då får du vara snäll emot knät nu när ni snart skall till fjällen.

2009-02-10 @ 09:48:46
Postat av: olivia

Fina bilder!ja jag vill också bada!

2009-02-10 @ 19:41:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0