trädgårdsmästaren

vaknade inte direkt så tidigt idag, men det var skönt att få sova ut lite...
jag och olivia gick ut i trädgården och spelade lite badminton och, skratta inte nu men... strandtennis ! man måste ju träna tills i sommaren -09 =)
fast lite nytta gjorde vi också. vi har ett madelträd på gården fast det är dock bittermandel så man kan inte äta dom, tyvärr.
men nu låg alla mandlar på marken så vi krattade ihop dom till en liten hög. det är så himla skönt med en trädgård där man kan fixa och vara i !
ännu mer nytta ska jag göra nu när det är dags att packa upp mina saker ur kartongerna.
imorron, måndag, skola.... vi får se om det blir något mer ...


Kommentarer
Postat av: olivia

det var kul!

men du har inte skrivit något om kryckhoppning det roligaste ju!!

2009-02-01 @ 14:53:30
Postat av: Sofia

nä jag vet, det var inte särskilt enkelt.. skrev typ bara en massa olika.. ;)



haft en bra söndag?

2009-02-01 @ 18:00:15
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0