sthlm's besök

ännu en dag i livet har nu gått... och jag gjorde det till en bra dag, eller helt okej iallafall.
idag har vi fortsatt att jobba med våra USA stater och stickningen, och då har jag börjat med ett omöjligt uppdrag ! nu håller jag på med 5 stickor samtidigt, som eventuelt i slutet kommer att bli en hundtröja till Wilma ...vi får se hur det går med den sen =)
vi hade också någon slags "tävling" som heter teknink 8:an, det var en massa frågor, och jaa... det gick väl si sådär kan man väl säga :P
när jag kom hem hade mormor kommit ner hit till oss på gotland för att hälsa på och check it outa huset  !
vi fikade lite med semlor också, mummmms.
jag kom precis hem från en promenad med wilma, jag var kallt som...baraden ! vi gick vid strandpromenaden och botaniska trädgården. snart är det dags för pax också, vi ska träna i s:t hans idrotts sal.
ha det suuuper =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är så imponerad av din stickning!

2009-02-04 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0