sömntutan

denna lååånga skoldag hade en  No lektion mot slutet, vi fyllde i bius dokument om hur No:n och matten hade varit under terminen. sen var det lite uppgifter om en film som vi hade sett för några lektioner sen.
men vi ni vad som hände ?! joo, jag hade lite ont i huvudet och modde lite dåligt, så jag la huvudet på bänken. jag hörde alla som små pratade och diskuterade, men så vipps hörde jag bara mina egna andetag, då hade jag somnat! på en lektion ! men som tur var så tror jag att inte så många märkte något.
juste, jag hade dom sista Franska proven idag också, det gick faktist bra, eller jag vet ju inte vad jag fick men det känndes liksom bra =)

Kommentarer
Postat av: olivia

Hur länge var du uppe igår!?^^

2009-02-19 @ 16:30:29
Postat av: Anonym

SOMNA DU????

2009-02-19 @ 18:44:37
Postat av: Mamma

Jag ska hjälpa dig att bli piggare på dagarna. Inget bredband efter kl. 22 när det är skoldag dagen efter, du bli kanske arg först men du kommer att bli glad när du orkar skolan bättre igen. En förlorad skoldag kan man inte ta igen!

2009-02-19 @ 19:28:19
Postat av: Diana

Vaah!? somnade du? :O hahah, vilken tur att du satt längt bak xD

2009-02-19 @ 20:04:53
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0