skidor for life !

Vaknade och undrade var jag var och kom på att jag var i Sälen. Jippie, skidor idag. Vi packade in skidorna i bilen och åkte till Hundfjället, vi började med att lösa ut liftkorten. Sen var det bara full fart som gällde ! Vi tog första bästa liften upp till toppen, det var ett tag sedan jag stog på ett par slalomskidor men efter några åk svichade jag ner för backarna !
Efter ett tag gled vi in på det så kallade "våffelstugan" där fick vi i oss lite energi och sedan fortsatte vi att åka...!

Jag i Funpark


Min nya idé hur man har stavar när man åker knapplift ! ..smart !


finfin utsikt från liften


Vy åvanför fjällen, utsikt över bergen, även en bit från Norge.

Nu har vi tagit en liten lunch paus och ska snart iväg igen till Hundfjället, det är kvällsöppet idag så det blir en liten kvällstur i slalombacken. Det är SÅ KUL !!!

Kommentarer
Postat av: Anita Leif Hubbe Tulka

Va kul att läsa din blogg.Är ni i Sälen nu?Ulrikas blogg kunde vi inte hitta.Här i Tulka regnar det skönt va?Hör av [email protected]

2009-02-23 @ 16:57:43
Postat av: malin

du och dina ideer!! hihihi <3 saknar dig

2009-02-23 @ 18:39:40
Postat av: 08 Fredrik

Jag såg inga bilder ifrån väggen!! Och vem har lärt dig det där med stavarna!! En liten morbror kanske eller....? Ha det bra, Olvas och Ulvas också.

2009-02-23 @ 21:12:08
Postat av: Kornelia

oh herree... säg inte att du hoppar på första bilder ?! <3

2009-02-24 @ 00:20:19
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0