shopping och ännu mera shopping

Upp och hoppa, idag var det dags för shopping i huvudstaden. Jag, mamma och Olivia gick ner på stan, vi började på Klarabergsgatan med H&M, ginatricot och lite andra små affärer. Efter några timmar var det dags för en liten fika, det blev en muffins på American cookies i Gallerian. Nu vill jag inte se muffins på länge...

STOR eller vadå !?

Den nya Odd Molly affären stod näst på tur, Hummlegårdsgatan 13. Helt otroligt, det var kläder på två vånigar, bara Odd Molly, vilken dream.
        


Den nya Odd Molly affären

     
Jippie, jag kom faktist ut med en liten kasse

Malin, hoppas du inte blir fööör avundsjuk nu, det dröjjer nog inte så länge tills du också är där !

Sedan fortsatte vi vid Hamngatan, Norrmanstorg, Sturegallerian, och Biblioteksgatan + en massa små tvärgator.

Dagen slutade med ganska många påsar och saker
med kläder, skor, smycken och presenter !

Kommentarer
Postat av: bbb

jag döööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööör! <3

2009-02-27 @ 20:46:35
Postat av: Lars Kristerz

Hoppas du hittade våran nya skiva när du shoppade!

2009-02-27 @ 22:24:55
Postat av: Saga

Hihi, Josefine då :D Du är ett shopping monster :D

KRAAAM! <33

2009-02-28 @ 15:43:15
URL: http://sagamarkkula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0