var är du ?

den heliga, traditiolella och legendariska melodifestivalen har nu varit. tänk att dom alltid ska försöka göra programet nytt och frächt, ändå blir det bara värre och man fattar ingeting. liksom det är ett sång program, inte ett mode program som går ut på att man ska byta kläningar mellan varje låt. Det tog över hela programet.
 låtarna då...  dom tänker jag också klaga på ! först har vi en uggla som inte kan sjunga, sen har vi två tjejer och en bög som lever på 80-talet... inte så konstigt att vi från sverige aldrig kommer någon vart i eurovision song contest, det skulle rent av vara pinsamt att skicka iväg kvällens bidrag till Moscow (där det ska vara i år)
och det värsta då ! var var BJÖRN GUSTAFSSON ?
förra året var det ju det som var hela programet, melodifestivalen utan björn och Look= nada
okej....nu kanske jag överreagerar lite, det kommer säkert att gå över... bara lite besviken !

Kommentarer
Postat av: 08 Fredrik

Oj då ord och inga visor det där. Men ring mig nästa gång så kan jag förklara reglerna för dig. ;]

2009-02-08 @ 11:59:14
Postat av: Diana

Usch, jag har aldrig riktigt gillar melodifestivalen, men i år var det det sämsta året någonsin! :S

2009-02-08 @ 13:05:25
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: malin

var är sveriges musiksmak i helvetet? nått hemskt ställe iallafall!! kram

2009-02-08 @ 20:51:41
Postat av: olivia

Ja not naic!

och Carolina of ugglass blir ju bara bättre!:S:(

inte!

2009-02-10 @ 19:44:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0