prov, prov och åter prov

 français
 english
 matte

jag + prov = Blää
vet jag att vi ska ha ett prov blir jag är jä**a nervös ! det är seriöst inte kul...
och imorron vet jag att vi ska ha prov, på måndag, på tisdag och på torsdag också.. ! SHIET !
jag vet att jag kan allt men ändå är jag så larvig. jag är också nervös för jag ställer så höga krav på mig själv, får jag likosm G, vill jag ta självmord...nej, skojja bara. men nästan så känns det, och det kan bara jag själv ändra på...!

men en sak är säkert, det blir inte bättre av att jag inte sover... så JOS hopp i säng nu !
- ska bara...
- inget "ska bara" bumms i säng, NUU!
- okej då, god natt bloggisar <3

...bara sticka lite :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med alla prov och pluggandet. Du vet att du snart får en välförtjänt ledighet, så håll ut.

2009-02-12 @ 09:12:56
URL: http://ulrikawallin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Datanörd!

du borde fakctist sova lite om kvällarna!

2009-02-12 @ 15:19:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0