Ovanför molnen

Nu har jag precis kommit hem från en 2 timmar lång skotertur. Det var så jä**a coolt och det var jätte kul !
Vi kom dit vid 10 tiden och vi fick reda på lite skoter info, sedan satte vi oss på skotrarna och körde för fullt. Jag satt bakom "ledaren" eftersom Olivia åkte bakom mamma, och så var det 16 års gräns för att få köra skoter...
Ganska skönt att få åka med någon som hade koll på hur man gjorde, dessutom gick det lite fortare :P

Vi hade första stoppet vid Lindalens fäbod för att få en liten fika paus för de som ville. Sedan satte vi fart upp till fjället, vi åkte 1 000 meter upp och var på Sälens näst högsta topp. Vi var ovanför molnen, liksom jag såg över dom !!! Man kännde också det kalla klimatet där uppe. Men som tur var så var det inte nordanvind så det var inte en farlig vind ! Men när man åkte ner från toppen blev plöttsligt -5° c varmt !


MEN, jag fick faktist också prova att köra ! Vi åkte till ett fält där jag fick köra ! Det var så himla coolt och det var en upplevelse jag absolut vill göra igen !


Jag som provkör

Utsikt från toppen

Kommentarer
Postat av: Fredrik 08

Det där var coolt. Det vil jag också pröva. Men var är väggen??

2009-02-24 @ 16:15:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0