den som skrattar sist skrattar bäst

*sorry att jag inte skrivit fören nu men blogg.se har krånglat igen*
ikväll iallafall, när jag och mamma var ute med wilma så gick vi på en av dom smala och hala gränderna i innerstan. mamma tappade fotfästet och vipps så låg hon där med fötterna i vädret, hihi, jag kunde inget annat än att skratta...!
fast så fort jag vände ryggen till så kände jag en isande snäboll i nacken. då hade mamma startat ett snöbollskrig, sen kom båda hem helt nersnöade...

ikväll annras då har jag fixat lite till festen, och juste ! lärt mig tears in heaven på gitarr, eller lärt och lärt, håller på att lära mig kan man säga...
och vet ni an annan rolig, cool, märklig, häftig sak ? om 1 timme 1 minut 8 sekunder fyller jag år.... sista timmen som 14 åring !
-det känns... bra...!


Kommentarer
Postat av: Diana

Krånglade bloggen för dig med!? :O



Hahah, jag vill också ha en lekfull mamma! ^^

2009-02-13 @ 15:56:22
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0