morgon pigg

imorse skulle Malin komma för att titta på mitt rum och hus. så igår kväll och natt tog jag i uppgiften att packa upp min saker, och vet ni ?! nu är ALLA kartonger uppackade och alla mina saker är placerade på sin egen lilla plats !
men innan skolan så kom malin hit iallafall, sen gick vi tillsammans till skolan. idag var det en lååång skoldag, med ett vanligt tisdags schema. vi fick lyssna på Dians skiva som hon hade spelat in också, och hon är så sjukt grym så det finns inte ord för det ! sen höll vi på till 15.30, men vi fick gå lite tidigare om vi ville fast jag och några andra stanade kvar och små pratade lite...
sen skulle Nina hem till mig och så skulle hon få öva lite till gitarr provet.

Kommentarer
Postat av: Diana

2009-02-04 @ 17:47:07
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0