Morgon åkaren

Igår var inte det sista åket, eller iallafall inte det sista längdåket. Hur gick det till liksom... Jo, klockan 7 väckte mamma mig och Olivia och sa att vi skulle ut till längdspåret. *gäsp* jaja, det var bara att packa upp skidkläderna igen och hoppa i dom då. När jag tittade ut snöade det för fult och det hade även gjort det hela natten så det hade hunnit blitt ungefär 2 decimeter snö. Men det hindrade inte oss inte !
Med mig i täten lyckades vi komma ner till spåren, och vet ni !? Dom hade gjort spår ! Och klockan var inte änns 8, helt otroligt. Vi var nästan dom första som åkte i dom precis ny gjorda spåren. Det var nästan ännu häftigare än igår, dock så var det snöyra, fast med mina skidgasögon gick det super !

Här är jag absolut först i spåret !

Även skatespåren var nygjorda och jag fick sprall i benen
och åkte lite fristil också, kul som tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0