lyckligast i världen

festen igår blev mer lyckad än man kan drömma sig om ! alla super fina kompisar, presenter överraskningar... helt otroligt, det finns inte ord för hur lycklig jag är som har sånna fina kompisar !!!
här är lite bilder från gårdagens party...


det var inte bara paketen som var fina, inslagningen också !

alla fina vänner

SKÅL allesammans, {många att skåla med }

vet ni vad jag fick i present ?!
- EMMA !!!
dom hade slagit in henne i ett paket och gav det till mig, det är bara fantasin som sätter gränser...!

livrädd efter att ha fått en upphoppande emma i paket !

söta Malin med lockar också.

lilla Kornelia på gladaste humör =)

stackars emma, råkade hälla upp kolsyra som inte hon kan dricka...

coolingen Diana^^

Nina står här och håller ett oförberätt tal, tackar ;)

min egengjorda tårta :)

ALLA fina presenter !!! så jä**a fina.

tack för en jätte rolig kväll

Kommentarer
Postat av: Diana

Det var en jätte fin fest jossan! tack för att du livade upp min alla hjärtans dag:)<3

2009-02-15 @ 14:14:02
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Skratten avlöste verkligen varandra, vilket härligt tjej gäng.

2009-02-15 @ 17:52:21
Postat av: Kornelia

Oh, herre... underbar fest i alla fall, tacktack sötnos

2009-02-16 @ 22:27:08
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/
Postat av: 08 Fredrik

Tusan att man bor så långt ifrån dig :( Den där festen hade jag velat vara med på.

2009-02-21 @ 07:36:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0