kort men intensivt

trotts min förkylning gick jag till skolan ändå... det skulle vara jobbigt att missa 2 prov, dessutom så skulle vi ju inte gå så länge heller eftersom att slöjden var instäld.
men proven gick iallafall hyfsat bra, det började med 3 olika franska papper sen hade jag 5 minuter på mig att gå till nästa klassrum där vi skulle ha engelska prov ! jag var så nervös att jag knappt kunde skriva mitt namn på pappret.
juste ! grattis Robin, 15 år idag !!! han fick lik som jag fick, höra på klassens kör till ja' må han leva.
sen så var skoldagen slut och mina nerver får slappna av en stund, till imorron, då nästa prov kommer !!!
usch, nog pratat om prov på ett tag nu...!


dagen lilla outfit idag var min tröja jag fick av Malin i födelsedags present !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0