kaffe glass

kvällsfikat idag blev en glass som mamma tyckte verkade jätte god. men när jag läste på förpackningen var det med kaffe smak ! Usch ! aja, det är värt ett försök, men bara doften sa STOPP ! glassen fick mamma, och jag gjorde josefine's onyttiga special, eller jag har aldrig gjort just den förut men... god blev den ! det var med marsmalows, choklad och kex. snacka om snabba kolhydrater där liksom.
resten av kvällen blev med en gura i fammnen, även elgitarren fick komma fram ett tag. jag lärde lilla syrran lite låtar också som hon är lite stolt över att hon kan.
en liten tråkig nyhet då... jag höll på att skriva på min engelska, och helt plöttsligt så var den borta, puttsväck liksom...
som tur var hade jag sparat den på ett annat ställe, men ändå försvann ungefär ett A4. stackars mej, nu måste jag skriva om allt igen...
goood nattt, sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0