ihoppackning

Imorron går båten hem till gotland igen *SUCK* Hem, hem till gotland, det kändes konstigt att säga, hem känns ju som stockholm nu ! 
jaja det är skola på måndag *suck igen* fast lite roligt ska det väl bli att träffa alla kompisar igen. Jag har ju inte träffat några kompisar på lovet eftersom jag var i stockholm. Fast på båten är det någon eller några kompisar som jag kommer att träffa iallafall.
Juste, proven som vi gjorde innan lovet ska vi också få tillbaka.
Vet ni !? jag har inte plattat håret på HELA lovet !!! Duktigt Jos ! Fast imorron måste jag det, tänkte göra det idag men... nepp. Jag hade fullt upp med att få reda på hjälm frisyren jag hade fått av all skidåkning, värsta rastaflätorna, INTE KUL ! (björn gustafsson)

Nu ska jag packa ihop dom sista sakerna, väskan börjar koka över när jag började att fylla på mina nyinköpta saker också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0