gitarr provet

vem klarade det ?
vem fixade det ?
vem är bäst ?
vem fick en ros ?
vem hade gitarrprov ?
vem fick MVG ?
svar: MOi

det är sant, idag hade vi det omtalade gitarrprovet ! men det gick väl bra ! typ... MvG. woho =) dom andra var också jätte duktiga, Nina som varit sååå nervös, som till och med kom till mig i morse för att träna på min gitarr, fick G+ !!! grattis Naine !
efter skolan gick jag och malin hem till mig, på vägen gick malin in i en affär, jag stod utanför och när hon kom ut hade hon en inslagen blombukett. och vet ni, hon gav den till mig ! som inflyttnings pressent, tackar söta Malin ♥

den fina buketten med en röd ros och brudslöja

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Bra vinkel på fotot, söt ros oxå

2009-02-07 @ 08:44:18
URL: http://ulrikawallin.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack Jos!

2009-02-07 @ 10:40:46
Postat av: malin

du glömde skriva att du fick mvg +++++!!! <3

2009-02-07 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0