*gäsp*

lite nytta har jag gjort, 2 kartonger av mitt rum är upp packade faktist ! Pausen blev framför Tv:n, det var inte meningen att jag skulle sitta där så länge... men det bästa man kunde hitta på "alla" kanaler var typ backhoppning och curling, bara det gjorde en gäspig likosm...!

...1 timme senare, vaknade jag av att min nacke dunkade av ömhet, som ni förstår då hade jag alltså somnat framför Tv:n, bara sådär liksom. det är nu man börjar känna av att man har varit uppe och packat och flyttat 24/7 ( för er 40 +are som inte vet vad det betyder så betyder det iallafall 24 timmar 7 gånger i veckan, alltså hela tiden )
efter att jag sovit fick jag en liten kick igen och hoppade in i duschen och sen gjorde lite läxor... som jag fortfarande håller på med !
en liten *stor* krisfråga,
-var finns plattången??? svar:  i någon av alla dina kartonger, jaja, det får bli naturliga lockar imorgon då. jag orkar inte hålla på med locktången !
good nattiz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0