français soir

på pax var det helt okej, vi gjorde matt övningar och lite styrka.
när jag kom hem satte jag mig med franska läxan, som var att skriva rent våran dialog, den blev klar iallafall =)
sen blev det lite frans vitmögelost som topping på det hela. Brieost alltså...
den mysiga kvällen fortsatte med lite gitarr spelande och att jag inte orkar sova som vanligt då...!

brie
en sak som stör mig är, att nu ska alla kompisar gå på stan och tissla och tassla bakom min rygg! jaja, jag vet att dom gör det för att jag fyller år om någon vecka. fredagen den 13...OTUR  nepp, det betyder TUR har jag bestämt nu !
det blir väl kul och lite spänande att få reda på vad dom tisslat & tasslat om i flera dagar !
dags att sova nu jos!!!  god nattis<3


Kommentarer
Postat av: Diana

JUSTE!!! vad önskar du dig? ;o<3

2009-02-05 @ 18:07:24
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0