dagens klädsel& sysslor

  • jeanslegins, MQ
  • vitt linne, koppartrans
  • vitt underlinne, MQ
  • tjocktröja, henri lloyd


about today...

den här lilla dagen började med idrott, fast jag var inte med så mycket p.g.a mitt dumma knä... =(
på matten tränade vi tills provet, som vi ska ha på Torsdag, om algebra& ekvationer ! idag hade jag lååång dag, vi slutade med elevens val, då pluggade jag till alla andra prov vi ska ha nästa vecka... usch, fy blä vad jag hatar prov. jag är den som blir så Jä**a nervös att jag inte vet vad 1+2 blir typ... vi får se hur det går.
nu sitter jag och planerar till min födelsedag som är på Fredag. nice. 15 år !


Kommentarer
Postat av: David Blöggingz

Haha, jo.. Matte är onajs.



Woooow! 15 på fredag! ASKALAS JOSSAN! :D



kram

2009-02-10 @ 20:32:33
URL: http://davidlindvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0