att övervinna rädslan

idag har vi haft en liten slappar torsdag, vi har haft hyemkunskap- då vi lagade mat och sen åt upp den=soft, NO- med film=soft, idrott- med bad, igen...=soft, svenska- med en lek= soft
=dagens resultat SOFTAR DAG
när vi badade fick vi lite "fritt" och vi fick göra lite vad vi ville. då tog jag med min modighet och klättrade upp på den branta stegen, upp till 5:ans trampolin ! dom i klassen hejade på och... moi... GJORDE DET ! tog ett steg ut i luften och flög ner 5 meter, då vattnet kom, sedan upp. vipps och jag hade övervunnit rädslan från trampolinen !
nu är det dags för lite pluggande då... juste, gitarr prov imorron =)   wish me good luck ♣


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV. hahah, okej ;) men jag får väl komma på något xD<3

2009-02-05 @ 18:15:29
Postat av: Mormor

Lycka till med gitarrprovet i morgon. Jag vet att du är dukigt på gittar.

2009-02-05 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0