ännu mer skidor, fast på längden

Man kan inte ha varit i fjällen utan att åkt längdskidor ! Sååå, jag och mamma satte på oss "utrustningen" för långfärd fast än att både mamma och jag hade träningsvärk i hela kroppen så lyckades vi ta oss runt spåret. Det var en skidupplevelse jag aldrig glömmer, det var värsta drömmen att få åka i dom där fina spåren.
Underlaget var lagom, snön hade kommit för någon dag sedan och det hade inte blivigt isigt heller, så jag behövde inte änns använda klistervallan, den rosa burkvallan passade perfekt !

Jag i skidspåret

SUPER fina spår !!!                                                   mina finfina skidor får också vara med.

Swix, VR50 violet (+1ºC) - (-5ºC)

Allt är fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0