Snögubbe

Idag har jag tagit det lite lugnt så som jullov ska vara! ;P
När vi var på Ibacka fixade jag med min "högtalare" som vi håller på med på No:n, så idag har jag ritat lite skisser i efterhand, haha^^
Men för en stund sen var jag och Wilma ute på en liten promenix och vi gjorde en snögubbe :D

Det går nedåt för snön det är plusgrader i innerstan... Men snön ligger nog kvar lite till och i kväll blir det skidor i Nacka. Där verkar det vara bättre, kollade spårstatus och det var 4/5, så det låter ju bra!

Nej nu får jag inte sitta här längre ska ner till de andra på stan ett tag, Tjingeling! <3


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gulliga bilder från din och Wilmas lek i snö, ni gillar verkligen snö båda två.

Kram

2009-12-29 @ 08:21:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0