Julen är här

Började dagen med lucia i domen, det var fint. Sen hade vi lite vanlig bild och svenska. Vi gjorde typ.. ingenting.
Men juste vi badade ju idag också, helt okej faktiskt.
Blev j*****t lack på mat-tanterna idag som "lurades" den gröna mjölken tog slut då fyllde de på med blå mjölk, liksom shiiit!
Fixade lite sedan var det ut och "hugga gran" haha, den blev fin iallafall:)

Mini-julafton

Älskar er, mina finaste vänner!<3
Tack för en sjukt kul dag och kväll! Och tack för alla fina paket! Verkligen tack<3





Som vanligt missar jag alltid när tomten kommer, F*N!;P Det tog väl 3 timmar att dela ut och öppna alla paketen... NICE!
Var för ivrig för att bloggfota, men Nina har tagit en massa bilder som jag kanske kan låna någon gång. Visa den ybertjocka tomten som jag missade! Dessutom dog batterierna i kameran, därför har jag inga bilder på mina paket...
Sen sjöng vi, spelade och tittade på Idol, busade och var allmänt roliga för att sumera det hela lite kort.


Imorron ska jag och några tjejer till Friskis för det är ett 50års-jubileums-pass som man bara måste gå på! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0