Julafton

God Jul börjar jag med! :)

Det var ett tag sen, men jag tänker faktiskt inte säga -"åå förlåt bloggen har inte bloggat på länge" -"shit jag är sämt på att uppdatera" eller något i den stilen! Jag har valt att inte blogga på några dagar, det var skönt ;P Men nu är det kul igen, eller det är alltid kul men har haft fullt upp och varit på resande fot ;D

Nog om det! Igår var det ju julafton, det firades med släkten på Ibacka. Fick rent ut sagt skit fina klappar:D TACK!

Lite bilder från igår



Nu är jag i sthlm igen, vi ska ha lite extra-jul snart :D OHh yees!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Dina julklappar var mycket stilligt inslagna och innehöll jätte fina presenter.

Tack, Kram.

2009-12-26 @ 09:53:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0