friskvårdsdag

Ännu en bra början med bad, jag och Emelina tog oss upp tidigt i snöstormen och det var simmning som gällde. Men bäst av allt är väl ändå bastun!:D(Y)
Sen var det dags för "skola" vi började med bowling, mötte upp de andra och tog bussen. Jag var typ världs sämst idag på att bowla idag kändes det som... ;P

Nästa "lektion" var dans. I ovädret lekte vi som små barn:) Dansen var skit kul! Slår dock inte friskis...
R.I.P Emmas mobil!


Efter skolan var det pulka igen som gällde! Idag var jag en aning bättre:)

 JAG GJORDE KNÄCK IDAG! :D<3

Ikväll har det varit lite firande hos några gamla vänner, kommer inte ses på ett helt lov! Det bjöds på bl.a hemgjord gotlands-dricke och glögg, fiiiiinnnnnttt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0