Slut.

Jag är inte död, det var bara en liten "bloggpaus" i några dagar:S INTE OKEJ! men nu är medeltidsveckan slut... Det har gått sjukt snabbt verkligen!

Riktigt roliga dagar på Frimis<3 Kul med lite kling i kassan också ;)
I Lördags blev föreställningen på kvällen i ruinen riktigt lyckad, det var vår eldföreställning. Efter den gick jag och Kornelia till nicolai för att säga hejdå till dom...sorligt, men längtar till nästa år när dom kommer !


En dag var jag, kornelia,Wilma och Vendela i almedalen också, vi solade, badade och åt glass:)


Dom senaste dagarna har jag och Kornelia sovit i tält på gården. Varje morgon har börjat med bröd,avokado och melon :) Kvällen(natten) igår blev med te,godis och mys i trädgården!

Igår hade vi först föreställning i ruinen, sedan gick vi och tittade på förra årets sonja sövardotter med Jauvet, det började att regna :(
På kvällen var det avslutning på hela medeltidsveckan, det stora gästabudet på stora torget. Skit kul! Lite uppträdande både från våran sida och alla andra kända under veckan. Jag och Kornelia hade eldnummer i slutet.

Snackade med Ida idag<3 Vi hade verkligen mkt att prata om :S
Malin kom förbi en sväng också<3länge sen...

Kommentarer
Postat av: Sandra, Finlandsflickan

Ni var jätteduktiga, både i ruinen och på gästabudet! :-D

2009-08-11 @ 14:24:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0