stor saknad

Idag har jag först varit på kaffe och choklad caféet med några, vårat nya ist för Hedbergs eftersom att det är semester stängt...
Hem en snabbis hämta badkläder sedan drog jag,David,Emma och Ville till Kallis tog några dopp där. Alla blev sugna på pizza och vi beställde, satte oss ute och åt. mys och gott!
Sedan åkte vi hem till David och kollade på film, Nina och Gurra kom också.


just nu vill jag bara ha världes andakt med typ alla älsklingar och ha världes mys. Tända ljus, gråta och kramas....

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också ha andakt!:(<3

2009-08-23 @ 09:45:56
Postat av: Diana

Ååhh, en riktig ölandsandakt! För dom var faktiskt lite mysigare än dom på tallnäs...



Det vill jag också ha...<3

2009-08-23 @ 16:01:02
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: Embla

Man saknar de verkligen hela tiden när det inte är. Det är helt galet att det kan vara så härligt egentligen.

2009-08-23 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0