Intensivt

Det här är inte bra Jos, nu börjar jag att blogga dagenefterbloggar! Det är inte okej. Men är man ute sent så blir det så...

Gårdagens tornespel blev ett lyckat och det var kul! Direkt efter sprang jag,Olivia,Isabell och Catarina till Frimis för att jobba. Eller det var rättare sagt i Nicolairuin där det var ett STORT gästabud med uppträdanden för flera hundra personer.
Längst fram har vi kungasälskapet sedan Adelsmännen och sedan Borgare. Allra längst bak sitter fattiglapparna utan mat, det är dom man får kasta bröd och lipa åt :P

Vi gick runt och serverade mat och dryck. Föreställningen var grymt bra med trolleri,ackrobater,komiker och musik. Allt detta var på medeltidavis...

Efter att jag hade slutat sprang jag ner till strandpromenaden där Embla(fick äntligen träffa min favorit som varit borta jätte länge),Olivia, Diana, Kornelia, Sofia, Marcus och efter ett tag kom även Lovisa:)

Tack Embla för presenten!!! Det var ett litet smycke som var en bil som man kan hänga fast på typ mina TS smycken<3
Snacka om att jag blev trött efter denna dag!

Det är medeltid och kameran har lite svårt att följa med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0