tjejmilen

Då så var det avklarat! Helt otroligt att det gick så pass bra... Är glad att jag tog mig runt och att min rygg har klarat hela vägen! Hitils har jag inte ont iaf ;)
I mål fick man medalj,bananer, paj och massa dricka. Jag sprang hela tiden, tog dricka 2 ggr också. Vid målet tog jag de sista krafterna och sprang före mamma i målet, hehe^^
Måste berömma alla som är medhjälpande i tjejmilen så att allt funkar som det ska. 26 000 tjejer på en och samma plats som bara springer... All underhållning runt om spåret är också välbehövligt:)


Haha, Olivia är en duktig fotograf som fick med det här!

okej då... jag ser inte klok ut, men jag har faktiskt precis komit in i mål!

      Vem ska få stå högst upp...!?                     Båda är värdiga vinnare! bra av oss:)  


Kommentarer
Postat av: malin

Coolt att du sprang tjejmilen! :D

2009-08-31 @ 09:38:31
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilken prestation!

Ett stort Grattis till en bra placering.

Hmmm, försöker mamma knuffa ner dej från pallen?

Hon är väl inte en "dålig förlorare" ;)

Nej skämt åtsido, grattis igen till er båda.

Kram kram

2009-09-02 @ 09:08:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0