otroligt roligt

Tjaaa alla glada och coola pipon där ute! :) Jag vet inte vad ordet trött betyder tror jag... Jag borde vara det där som kallas trött men NEEEEPPPP jag är pigg som en mört!
Jag och Emma, kanske någon mer ska snart gå och bada, najjjjjssss jag vet. Alla andra är ordet trötta...

Lägret blev en lyckad liten sak! "Sov" ute hela natten. Det var ganska kallt och hårt men va gör väl det när man fick ligga under VÄRSTA stjärn himlen! Vi har grillat, ätit, skrattat, badat och myyyst! Inte visste jag att 9H kunde få det så ... haha^^ skoja mé er!
Tack bengan, det var snäll av dig!



Ha det lika kul som jag om ni kan! moahahahahah^^ YEEA! nu kommer lilla emmis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0