Bästa Tallnäs<3

Nu kommer det äntligen om det omtalade och underbara Tallnäs!

Började med att nästa 50st nyvakna och lite okända ungdomar träffas vid hamnterminalen. Vi tar båten till Oskarshamn och sedan buss i nästan 3 timmar till Tällnäs stift gård där vi bodde.
Under alla dagar åt vi jätte god mat, vi fick efterrätt varje dag och fika. En dag åkte hela gänget till Boda Borg! Det var SKITA coolt! Mitt lag klarade 13 banor, bra till oss;)
Det fanns en sjö där vi bodde, där var det mkt bad och Bagdad:P
Varje morgon började med morgonbön och varje kväll avslutades med mysiga andakter. Sång och musik var det gått om kan jag lova!
En kväll var det spökvandring, vi gick i grupper. Inte direkt läskigt...
Sista kvällen var det världens drag ! dunkadunka musik var på högsta volym och alla hoppade och dansade till tusen!
Vid två-tiden var det dags för natt dopp. Det var då olyckan hände... Läskigt som AS :s
På natten var det iaf så att alla sov i stora salen, mysigt OCH TRÅNGT!!
Tråkigt att åka därifrån :( Det var nästan lika kul som Öland, eller det är typ detsamma...
sova genom 3timmarsbussresan sedan lajbans på båten. Snacka om att vi typ ägde båten! Jag träffa Signe där, hon fyller år idag! GRATTIS TILL HENNE<3333 Då passade vi också på att sjunga till henne!




ÄLSKLINGARNA<3333

mys på båten



Kommentarer
Postat av: malin

hahahaha finaste bilden på mig ju! :P

2009-08-23 @ 22:09:15
URL: http://teddyochfreddy.blogg.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0