Hemma

Josefine är back on track igen och bloggens lilla dvala ska nu upphöra till en hejhoppande kulig sak. Lika kul som Tallnäs!!! Det har verkligen varit underbart kul de senaste dagarna, med en massa NYA och gamla  vänner. Tillsammnas delade vi på gråt,skratt, tårar och en massa känslor.

Är trööööööööööttttt nu, inte så mkt sömn natten innan då alla sov i stora salen tsm. Med min populära madrass, täcke OCH kudde, ni förstår att jag frös utan täcke och trängdes på min madrass -,-
Olyckan med Emma.T var också hemsk igår natt på bryggan. Men hon mår bra nu och är hemma! tack Gud för att du var med henne<3
Johanna som inte kunde följa med till Tallnäs stod och hälsade oss välkommna vid terminalen :)<3

GAAAHHH, nästan alla mina mobil inlägg har inte kommit ! Fyyyy, men det var nog pga UR usel teckning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0