hej 80-tal

Pigg idag också... Kan man verkligen bli piggare av att inte sova ?! jaja...Skolan var helt okej idag efter lunch jobbade jag och David i caffis. Efter skolan gick jag,Kornelia och Malin till stan för att fixa paket. Sedan förbi Malin och hämta lite saker till min outfitt;)
Malin har varit min staylist idag och har precis våfflat hela mitt hår :S "-Hej lejon" är typ rosa/svart. Tack Malin för jätte stor hjälp du är bäst !<333

Snart ska vi till festen, ha det så bra! Ikväll kommer bli bäst! :D


Kommentarer
Postat av: malin

ni såg ascoola ut ;D

2009-08-29 @ 09:17:26
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/
Postat av: bbb malin

haha det blev bra tillslut lycka till på tjejmilen sötnos<3<3<3

2009-08-29 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0