GyckelGyckelGyckel

Gårdagskvällen i ruinen blev rolig, det var jag och Kornelia som jobbade tillsammans. Men "kul" nog fick vi plocka disk jobb :/ Men,men jag och Kornelia gjorde det roligt och vi träffade en massa roliga :)
Efter jobbet gick vi och väntade på att Emma skulle komma med båten hem... Shit va kul att träffa henne!

Ganska tidigt idag ner till Clematis och sedan till Söder Torg där jag gick på styltor hela paraden ända till hattorget ;o
Sedan gick vi runt och fick lite gott för att vi vra söta typ :P

Men vet ni vad vi fick mer ?! 5 st stavar som vi behöver när vi gör fakir nummer och slukning!!! TACKTACKTACK
Hem och äta sedan gick jag, Miranda och Wilma till marknaden. Vi träffade Nina och Emma, gick runt lite med dom.

Ikväll ska jag,Emma och Kornelia till nicolai och JOBBE.

ännu ett nytt trick väntar denna kväll ;)tack<3


Kommentarer
Postat av: Diana

FICK VI PINNARNA!?!?!?!?!?!?!?! ;O;O;O

2009-08-07 @ 01:10:45
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0