vad är oddsen ?

Ingen skola för min del idag...
När jag vaknade hade mamma kommit hem med en stor matkasse med mina favvo saker så att jag kan börja få tillbaka lite mer vanliga matvanor.

Kännde ändå att jag mådde lite bättre idag, kom upp ur sängen ganska tidigt och orkade in i duschen och tvätta håret. Det var sol även idag så idag kom jag äntligen ut en stund i solen. Jag hade precis gjort i ordning ute i trädgården med solstol och filtar, satte på mig solglasögonen och slog mig ner. ÅÅÅ, vad skönt med lite sol och luft efter hela helgen i sängen. Men det var inte så mysigt och skönt länge till... FÖR VET NI ! En fågel flög förbi och var en aning bajsnödig. Och släppte sig jusst, precis där jag satt. -splasch !!!  usch, vad äckigt, seriöst USCH. Det var bara in i duschen igen, och tvätta håret igen. Tusen gånger nogrannare denna gång !
 *suck* Varför händer det jusst mig, precis PÅ mig, precis då ?! :S

Kommentarer
Postat av: Carina

Men vilken osis.

Snacka om otur, stackare.

Jag gillar ju fåglar, men det där va INTE schysst!

Fy för fåglarna ;)

Kram kram

2009-04-27 @ 15:24:45
Postat av: Sv. Carnia

Ja, lite taskigt... men jag har verkligen haft otur den senaste tiden ;)

kram

2009-04-27 @ 15:49:19
Postat av: Diana

hahahah! vilken taskig fågel! xD

va skönt att du mår bättre by the way :)<3

2009-04-27 @ 20:44:42
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: Mamma

Förlåt att jag inte kunda låta bli att skratta. När jag tvättade din solglasögon använde jag gummi handskar.

Kram

2009-04-27 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0