vill vill vill

Fortfarnde så pass dålig att skolan får vänta :( Men pillerna gör iallafall nytta, dom var lite mer drag i men man fick dock lite bivärkningar men det står man ut med om man jämnför med magonten...
Det är också så tråkigt att inte träffa kompisarna, fast Malin kommre ju förbi och kollar till att man lever ;) haha^^
Jag vill verkligen bli frisk nu, jag ska till Stockholm imorron och jag kan ju inte visa mig så här för huvudstaden !

Idag har jag fortsatt lite med Wilmas stickade hundtröja, sakta med säkert kan man säga.

Kommentarer
Postat av: Diana

Den kommer att bli supersnygg på lilla Wilma ;)

2009-04-29 @ 17:19:31
URL: http://kristhall.blogg.se/
Postat av: Carina

Va fint. Du är även duktig på stickning.

Skönt att medicinen hjälper.

Kram

2009-04-29 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0