sjukhusbesök.

Det går verkligen upp och ner. Igår kväll gich det verkligen ner och jag mådde **** nej usch vad jobbigt det var :S
Så imorse ringde mamma en massa samtal till några läkare jag fick prata med, deras rekomendatioer var att åka till en läkare. Så blev det och jag var ute och gick för först gången på flera dygn, jag var helt vinglig...
Dom var trevliga och det gick bra eller bra och bra, men det var iallafall stress och en värre magkatarr som kan leda till magsår, så därför fick jag ett recept vi sedan fick åka till apoteket med och hämta.
Jag kände igen mig efter min praovecka på apoteket, exakt vad jag skulle göra och vad dom gjorde på sina dataskärmar bakom disken och sedan iväg till hyllan där medicinen var.



             vuxen poäng ;)


På eftermiddagen kom Malin förbi, med en glass :D:D  snacka om SUPER SÖÖT <3<3
TACK BBB


Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas medicinen hjälper snabbt.

Den dumma stressen ställer till mycke elände:(

Lider med dej.

Krya på dej

Kram

2009-04-29 @ 07:55:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0