stand in bagar'n

Har inte varit vaken så länge men... Juste, vet ni hur jag vaknade ?!
- Jo, wilma har nämligen hittat en ny favorit plats ! Fortfarande i min säng... PÅ MIN HUVUDKUDDE !!!! Där låg hon minsann och njöt. Jaja, hon fick väl ligga där då om hon tyckte det var mysigt.

Mamma höll på med att baka bröd, men mitt i jäsningen ringer det från innerbandyhallen och Olivias klass lag har spelat klart. Så mamma hoppade iväg, nej hon hoppade inte det lät bara lite kul.... iallafall så fick jag fortsätta med brödet. Det är inte så mycket kvar nu men... Väntar bara på jäsningen, sedan in i ugnen =)


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad mysigt med en liten hund på kudden. :)

Kram

2009-04-08 @ 08:26:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0