Sjuk.

Har nu fått reda på vad det är som har attackerat min kropp. -magkatarr ! Det är inte kul ska jag tala om för er, dom senaste dygnen har jag varit "lite" stressad kan man säga och har inte ätit så bra, detta ledde till magkatarr -,- Det går i perioder att man kan sitta upp vid datorn, kanske äta något eller bara ligga helt DÖD i sängen och inte veta vart man ska ta vägen...
Har fått i mig pannkakor precis som Olivia gjorde till mig, nu är det bara att hoppas på att det var bra att jag åt .

Sooooova nu .

Kommentarer
Postat av: Carina

Stackars sjuklingen, förstår att du har ont :(

(jag har oxå magkatarr & vet precis hur det är).

Hoppas du piggnar på dej snart.

Stress är bland det värsta & ställer till mycket elände med kroppen.

Lugn & ro är så viktigt men det är inte alltid så lätt.

Kram kram

2009-04-25 @ 15:23:54
Postat av: Mamma

Du är så tålig lilla vän. Kram

2009-04-25 @ 19:48:22
Postat av: Sv. Carnia

Ajaj då ! Det är jobbigt, men med vila blir det förhoppningsvis bättre av vila.

krya på dej du med =)

kram

2009-04-26 @ 12:27:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0