Resultaten

Idag känner jag mig lite stolt faktist ! Jag gick till apoteket och frågade efter en tjej som ska vara min handledare. Hon värkade trevlig & snäll, jag ska vara där vid 10 på Tisdag =)
Sedan kollade jag runt i lite andra affärer också, juste jag köpte lite lösviktgodis 3.90. helt OK. Men det var inte till mig, utan till påskäggen. Fast lite provsmak skadar väl inte !?


Äggen är nu färdig målade, nu är det bara lite fint pynt som ska på också,
och godiset som ska vara inuti också ;)


Mina hemgjorda ägg godisar blev också klara !
goda blev dom också ;)

Kommentarer
Postat av: Carina

Gud va duktig du är som både målar ägg & gör godis.

Ser smaskens ut, mumsfilibabba :)

Kram

2009-04-08 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0