Praodag nr.2

Vid 8 imorse gick jag igenom personalingången till apoteket. Jag möttes av men massa kartonger inanför dörren som skulle packas upp. Jag började i zon 1 & 2, det är "bakom" själva affären med dom receptskrivna medecinerna. Sedan gick jag till zon 4, det är ute i affären. Jag packade upp, prickade av, ställde upp, fyllde på o.s.v Även idag hade jag och Malin sälskap till lunchen. Inte kan man tro att det kan ta en hel dag att packa upp lite varor till ett apoket.... Men det gör det ! Runt 14 tror jag att jag packade upp det sista. Sedan var det en timme kvar tills jag skulle sluta och då gick jag runt ute i affären och fyllde på hyllorna och ställde i ordning varorna.
Det var ofta det kom fram kunder och började prata och fråga mig en massa saker, men då får jag hänvisa vidare till dom som är utbildade :P 
Att jobba på apoteket är JÄTTE KUL !
Fast nu är jag super trött ! Har inte suttit på hela dagen och dessutom så måste man vara uppmärksam till 100% på alla siffror och namn, det skulle inte vara kul om det blev fel när det gäller medecin inte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0