Påskparaden

Tillslut blev vi klara med utklädelsen och vi gick ner till Stora torget där typ hela gotland var. Vi mötte Kornelia, Amanda, Sara och Amandas syrra vid torgkassen. Sedan gick vi tillsammans med ungefär 3000andra utklädda barn och vuxna till Södertorg, där vi fick våra efterlängtade påskägg =)
Juste, i år slog vi rekord också med lite mer exakt 2 953 utklätt folk som gick tillsammans med oss.


Förberedelser innan paraden ...


- Suck, ska vi gåååå snart ?!
Väldigt fin tuppkam tycker jag, som är gjord av en äggkartong ;)


Och MALIN, lika fin som vanligt !!!!


Sötisen själv på besök efter att ha varit i Sthlm & sjuk


bortsprungen häxkatt


söta Olivia som kyckling


jeppakyckling, miniollvas, kaninimalin, korrilipåskis, sarelsan, pipmanda, minisolen



  
Wilma gled runt och var sten cool i sin tupp-look !!!


kornelia & okänd katt



Kolla in det här då !!! Ser ni vad jag ser ?! I bakrunden är det en Odd Molly
väska... Det var inte därför jag tog kortet men råka jag se det bara. COOLT

Kommentarer
Postat av: Kornelia

funny thing's!:) <33

2009-04-10 @ 11:30:12
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/
Postat av: malin

fy tusan kallar du mej fin!?!

hihi

det var den väskan jag menade!! <3 du var söt döremot!

2009-04-10 @ 11:42:54
Postat av: Carina

Gud va söta ni är.

Tänk vilket skärpt sinne du har, speciellt för Odd Molly väskor ;)

Kram

2009-04-11 @ 19:03:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0