Påskfixare

Började dagen någorlunda tidigt idag med en lagom frukost. Sedan gick mamma iväg till jobbet och Olivia hem till en kompis. Jag började att Påsk pyssla lite med äggen och godiset. Nu har jag äntligen målat klart påskäggen, det ser ut som att det blir ganska bra faktist ;)
Nu väntar jag på att chokladen ska smälta för jag har precis gjort nogat ägg med amarantpuffar. Jag lovar er, det är det godaste godiset som finns !

Idag måste jag också till apoteket, min praoplats för att fråga om tid & plats när jag ska vara där nästa vecka. Det var nämligen så att jag har fått ett nummer som inte finns... suck! Och ni vet hur svårt det är att få tag i ett telefonnummer till ett apotek...helt meningslöst, det finns ett telefon nummer som leder till alla Svenska apotek.... Jaja en liten tripp på stan skadar inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0