Påskafton

Dagen började bra, jag och Olivia gick en sväng på stan, mamma jobbade idag. Sedan började vi fixa lite med påskmaten. Men mitt i alltihop, precis innan vi skulle äta så kommer det en liten fågel som värpt ett ägg. Ett ny värpt ägg stod innanför dörren... Sedan började vanrdingen och letandet efter äggen. Det var alltså jag som hade enligt min tradition gjort en ägg vandring genom hela trädgården. I slutet låg då mammas, Olvias och Wilmas ägg !
Sen åt vi den super goda påsk maten och krockade ägg, juste vi målade äggen också såklart ;)

Steg för steg...
         


Sista stationen
 
Måla ägg !

   <-här kanske
-Vart kan påskharen ha gömmt mitt godis?!

Mot påskAFTONEN kom det an påskhare till, utan ledtrådar hittade jag & olivia våra ägg. Dom var SUPER stora, med en massa saker i =)

Tack för en fin påskafton & pressenter

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken mysig påskafton, mycket fina minnen. Kram

2009-04-11 @ 23:31:16
Postat av: Carina

Ser så mysigt ut & ni tjejer är så duktiga på mat & pyssel. Ha en fortsatt bra påsk.

Kram :)

2009-04-12 @ 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0