Lyckat till 100%

Det började med lite strul med paketet fast sen blev det jätte bra ! Åkte på två hjul till Malin där alla andra redan var, vi började med maten som bestod av en förätt med typ smördegsbulle med skagenröra och sedan flygande jacob. Till efterrätt blev det hemgjord chokladmouse. 
Kvällen blev att sjunga singstar och se på en film, en hel knasig film om kaxiga tjejer, haha^^
JUSTE, får inte glömma det viktigaste ! Maöin hade annårdnat ett godistest. Vi satt med förbindna ögon och skulle känna, lukta och smaka på olika godisar. Och vem vann ?! Jo, JAG gjorde det förstår ni =) Jag fick som första pris en chokladask som vi sedan åt upp.
Sedan gick dom andra hem, fast jag skulle sova där...

 
Nina sjunger någon låt hon kan !   Födelsedagsbarnet, sjuk fin röst <3


 Emma  Kornelia
                                                   (suddig pga att K dansade så mycket :P)



Nina fotar hela kvällen...

Ursäkta kvaliten på bilderna, dom är med mobilen och det var mörkt (till mitt försvar)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0