Hög som tusan

Nu har jag lärt mig att gå på höga styltor !!! Inte för att det är svårare än att gå på dom lite mindre styltorna, det är bara nedgången som är lite knepigare... Fast det gick det med =)
Efter träningen gick vi hem en stund till mig, vi tog med oss Nina på vägen, och Amanda kollade på på pax så hon hakade på hem till mig också.


Jag vinner lätt en basketmatch !



Emma är glad att hon äntligen når korgen...




Sedan tog pax en liten promenad(på styltor)


Ännu en till promenix vid stranden och kärleksporten <3


Fint i almedalen !

Kommentarer
Postat av: Kornelia

häftigt att ni har lärt er. Stolt över er :)<3

2009-04-16 @ 11:56:42
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag vill bara uppmärksamma om en viktig detalj i skillnaden på höga och låga stylter, nämligen FALL HÖJDEN ner till backen! Va försiktig.(knä skydd kanske)Kram

2009-04-16 @ 13:57:20
Postat av: Carina

Vad duktiga ni är.

Men det ser bra otäckt hög ut.

Och så är ni fastbundna med benen.

Jag skulle aldrig våga.

Håller med mamma, knäskydd & kanske hjälm.:)

Kram

2009-04-16 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0