Hissa&Dissa

FÖRLÅT så jätte mycket för att jag missade Hissa&Dissa förra måndagen... Glömde helt bort det faktist, men det kommer inte att hända igen. FY PÅ MIG
Här kommer en STOR hissa&dissa istället =)


HISSA                                             DISSA  

*APOTEKET                                                   *Prao på KappAhl
 
                            
*Wallander-Hämnden                                *Damsuga
      
                                 
*Boda Borg                                                 *HemkunskapsProv
                                    
*Curtains                                                       



Dissa är faktist lite knepigare... Jag lägger in något lite senare om jag kommer på något !


Kommentarer
Postat av: mamma

Varför har du dammsugare på dissa? Tycker du att det låter och dammar om den när JAG dammsuger?

2009-04-20 @ 19:17:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0