Hissa&Dissa

OKEJOKEJ, jag vet att det är en dag försent men jag vet om det faktist ! Jag orkade faktist inte upp igår... Jag var helt sängliggande :(
Men nu kommer det, gissa om jag kommer att DISSA magkatarr :P haha^^
HISSA                                             DISSA  

*Malin                                                          *Magkatarr
                                   
som kommer och                                         INTE kul
hälsar på mig

*kalvfrickadeller                                      *spindlar
                       
barnmat passar                                         som finns överallt
bra till mig                                                    hos oss

*mamma&Olivia                                        *bajsande fåglar
               
som stöttar och hjälper mig                         flyga och kvittra, men inte
mkt nu när jag är sjuk                                   bajsa

                           
*dubbelsängen                                          *plåster
                         
super skönt att                                                 bara är kletiga, fula                                         
sova klokt                                                         och riktigt jobbiga

                                                                       

det var faktist inte meningen att det skulle bli en långing idag, kom på jätte mycket när man ligger och inte tänker på något vettigt ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att man får finnas på Hissa lista.

Kram

2009-04-29 @ 23:31:46
Postat av: bbb

ja jag med men du tror inte att bajs kan vara bra för håret? hihih <3<3<3

2009-04-30 @ 13:33:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0