Gästinlägg

Josefine ligger just nu i sängen och pratar med mig, jag sitter här och funderar på vad man egentligen ska skriva i ett blogginlägg. Ska man skriva att man är ledsen att man aldrig skriver längre, men det går ju inte för det här är inte min blogg. Det var riktigt svårt att skriva nåt!

Idag såg jag en barnfamilj med 2 småbarn, en tjej och en kille. Killen pratade med sin syster om vad han skulle bli när han blev stor. Han sa "när jag blir stor ska jag bli barndman och du ska bli en mattant!". Vad är det för fel på samhället? Killen säger redan vid typ 5-årsåldern vad tjejen ska göra. Himla himla samhälle! Herre gud nu vet vad jag skulle skrivit om, om jag hade en blogg!

Ninas konstiga komentarer


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag tycker du har en bra börjad, fortsätt!

2009-04-06 @ 22:12:03
URL: http://ulrikawallin.blogg.se/
Postat av: Diana

Skaffa blogg Nina! ^^

2009-04-06 @ 23:20:26
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0